IP adresse
IP adresse
Er der nogen der ved hvordan jeg skjuler min IP adresse, som viser jeg er i Thailand.
Jeg er fast bosat her, og har problemer med mange hjemmesider i DK ( aviser, TV og lignende) som blokerer mig fordi de kan se at min IP er Thailansk. Jeg bruger Windows 7 home edition.
Leo
Jeg er fast bosat her, og har problemer med mange hjemmesider i DK ( aviser, TV og lignende) som blokerer mig fordi de kan se at min IP er Thailansk. Jeg bruger Windows 7 home edition.
Leo
Re: IP adresse
Det er flere måter å gjøre dette på. Les mere her (Norsk) http://www.nettbladet.com/guider/skjul- ... onymt.html eller du kan google dette på danske nettsider selv.
Takker for svaret. Har googlet det, men det ser kompliceret ud, og jeg er ikke sikker på at jeg får den ønskede effekt.Norseman wrote:Det er flere måter å gjøre dette på. Les mere her (Norsk) http://www.nettbladet.com/guider/skjul- ... onymt.html eller du kan google dette på danske nettsider selv.
Mit problem er at på nogle sider i DK får jeg meddelelsen" Din IP er blokeret, da du ikke er i DK" hvis jeg blot skjuler den, vil jeg vel stadig få samme besked, da de åbenbart checker på om IPen er Dansk ?
Selvfølgelig blir du blokkert, du har jo en IP adresse her i Thailand.
Last ned Tor Browser Bundle, installer programmet, og du kan velge IP adresse fra hele verden.
Du finner sikkert også en dansk IP adresse som du kan benytte.
Jeg har benyttet dette selv, men pga den elendige hastigheten på internett så var ikke resultatet særlig bra.
Umulig for meg å benytte det til filmer, men å lese aviser går helt greit.
Last ned Tor Browser Bundle, installer programmet, og du kan velge IP adresse fra hele verden.
Du finner sikkert også en dansk IP adresse som du kan benytte.
Jeg har benyttet dette selv, men pga den elendige hastigheten på internett så var ikke resultatet særlig bra.
Umulig for meg å benytte det til filmer, men å lese aviser går helt greit.
Buy a Program such witopia.exe... I use it all the time to change IP to a location say London so that I can watch BBC Sports.leoedgar wrote:Er der nogen der ved hvordan jeg skjuler min IP adresse, som viser jeg er i Thailand.
Leo
-
- Amateur
i use express VPN to remote to Australia also can remote to about 50 countries with this program
Thank´s for your help, I will try some of this.
Leo
Leo
Hej Leoedgar.
jeg bruger et program der hedder Astrill så jeg kan se dansk tv m.m ,kan også flytte min IP til en masse andre lande og se tv der.
Det koster lidt penge men er nemt at bruge.
Der er også en der hedder: Hide my ass.

jeg bruger et program der hedder Astrill så jeg kan se dansk tv m.m ,kan også flytte min IP til en masse andre lande og se tv der.
Det koster lidt penge men er nemt at bruge.
Der er også en der hedder: Hide my ass.

Jeg bruker "Virtual Private Network". Koster 40$ i året, og fungerer perfekt. Er kun å starte programmet så får du velge mellom mange forskjellige land du ønsker å bytte IP til.