Endnu en dansker død i Thailand

Image
Image Image Image Image Forum for discussion in Dansk, Svensk, Norsk og Finsk.
Post Reply
Lung Per
Legend
Legend

Endnu en dansker død i Thailand

Post by Lung Per » Thu Jan 01, 2015 1:55 pm

Få dage efter medierne kunne melde om et dødsfald af en dansker på øen Phi Phi, fremgår det nu at endnu en dansker er død i Thailand.
Der er tale om en mand, der siges at være styrtet ned fra 18. etage.

http://ekstrabladet.dk/112/endnu-en-dan ... nd/5379359

Det er langt fra første gang man hører om folk, der "falder" ud fra altanen på et højhus i Thailand. Lad mig understrege at jeg kender ikke det det konkrete tilfælde, men føler anledning til at bemærke at det mere en en gang er set at en mand, måske beruset, tager et par hvad han tror er letlevende kvinder, med hjem. Når han så opdager dilleren mellem benene hos "damerne" bryder helvedet løs. Prostituerede transvestitter (katoys) er kendte for at bruge hårdhændede metoder. Der har måske udviklet sig en rulleforretning hvor manden er blevet lænset for værdier, og derefter vippet ud over kanten, camoufleret som et selvmord. Den slags har man hørt om efterhånden ret mange gange. Men lad mig endnu engang understrege at jeg intet kendskab har til det konkrete tilfælde. Ovennævnte taler udelukkende til oplysning og advarsel om at begærde sig i nattelivet med omtanke.
Godt Nyt År.
A friend is only one click away

Post Reply